Oj då

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev. 3 månader sedan.....Oj då

Ja det har hänt en hel del på 3 månader.

Har varit till Furuvik över midsommar, badat en hel del, plockat svamp och spelat en hel del minigolf.
Och fiskat.

Sen har jag jobbat hela sommaren. Fick ett sommarvik inom hemtjänsten i Kolsva. Där trivdes jag som fisken i vattnet.

Nova hon bara växer och utvecklas hela tiden. Pratar som en tok, och har blivit en bestämd liten dam. Dagis är det bästa som finns nu tycker hon.

Nova ska få en liten kusin i slutet av Oktober. Det ska bli kul. Jag tror på en liten kille men det återstår att se.

Beställt Ullared resa har jag gjort. Den 4 december åker vi. Denna gån blir det jag, min lillasyster My, hennes kompis Hanna, min bästaste kompis Pia och hennes kille Benge. Får se hur mycket pengar man gör av med denna gång....hahaha

Sitter och väntar på lillasyster My som ska vara barnvakt åt Nova medans jag och Claes ska på bostadsförenings möte. Får se om man får veta nå vettigt.

Nu ska jag gå och klä på mig lite

På återseende lite oftare  det lovar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0