Nu är våren här för att stanna

Hoppas jag.....
Älskar verkligen våren. Alla fina blommor som kommer fram, fåglarna som kvittrar så glatt och bäst av allt efter en tråkig och kall vinter
VÄRMEN !!!!!
Blir många långa dagar ute i det fina vädret. Nova leker nästan hela dagarna ute i sandlådan eller så tar vi långa promenader. Och många kort blir det oxå.
Men det värsta är alla jäkla pollen som kommer :( men jag ska nog överleva denna vår oxå.....

Nu tycker jag att det kan bli midsommar. Jag, Claes och 2 vänner ska åka och fira midsommar i Furuvik. Nova får vara hos mormor. Tror jag. Eftersom vi ska fiska så vill jag inte ha med Nova och det kan vara skönt att bara vara vuxna och inte behöva tänka på en massa mattider blöjbyten och en  massa andra saker.

I sommar så har vi 2 saker inbokade. Eskilstuna Zoo och sen så ska vi åka till Stockholm och gå på Skansen och Gröna Lund. Sen får vi se om jag och Claes tar med Nova någon mer stans.

Nä nu måste jag gå och vila mitt arma lilla huvud. För mycket sol och för lite vatten idag tror jag.

Kram på er alla som läser min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Carin

låter mysigt :)

2009-04-28 @ 13:31:21
URL: http://fabuloussisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0